Z dumą informujemy, że dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, została wybrana do Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM) na kadencję 2025–2029. Wybór ten stanowi wyraz uznania dla Jej wieloletniego zaangażowania w rozwój nauki o marketingu, zarówno w wymiarze akademickim, jak i praktycznym.

Władze Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu na lata 2025-2029
Wybory odbyły się 8 maja podczas Walnego Zwyczajnego Zebrania Członków PNTM. W ich trakcie dokonano także ponownego wyboru dr. hab. Zygmunta Waśkowskiego, prof. UEP na Prezesa Zarządu Towarzystwa. Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu liczy obecnie 276 członków i pełni ważną rolę w integracji środowiska naukowego oraz promocji wysokiej jakości badań marketingowych w Polsce. Obecność przedstawicielki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w Zarządzie PNTM jest nie tylko powodem do dumy, ale również potwierdzeniem znaczącego wkładu naszej Uczelni w rozwój myśli marketingowej w kraju. Dr hab Magdalena Sobocińska jest autorką licznych publikacji naukowych, mentorką młodych badaczy i aktywną uczestniczką ogólnopolskich i międzynarodowych debat dotyczących marketingu oraz komunikacji rynkowej.
Wraz z dr hab. Magdaleną Sobocińską w skład Zarządu weszli:
- prof. dr hab. Edyta Rudawska – Uniwersytet Szczeciński,
- dr hab. Agnieszka Żbikowska, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
- dr Anna Rogala – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Nowy skład Komisji Rewizyjnej:
- dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak, prof. PP – Politechnika Gdańska,
- dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
- dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UEK – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Skarbnikiem Towarzystwa został dr Mariusz Woźniakowski z Uniwersytetu Łódzkiego, a Sekretarzem – mgr Doris Antczak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu to wiodąca organizacja naukowa, której celem jest wspieranie badań, integracja środowiska marketingowego oraz budowanie mostów między nauką a praktyką. Działalność Towarzystwa obejmuje m.in. organizację konferencji naukowych, publikacje, działania edukacyjne oraz międzynarodową współpracę akademicką.
Link do strony Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
Gratulujemy Pani dr hab. Magdalenie Sobocińskiej oraz życzymy wielu sukcesów w działalności na rzecz rozwoju polskiego marketingu!